środa, 18 listopada 2015

frywolitkowy wianuszek adwentowy


mam sporo zapytań o wianuszek adwentowy który już kiedyś robiłam - podobno ciężko go znaleźć na blogu, sprawdziłam i rzeczywiście - zdjęcie w innym wpisie, rozpiska rok później a kolejność robienia na fejsie :-D jak zawsze macie racje - bałagan totalny na dodatek nie otagowany.


Postanowiłam zebrać jeden wianek w całość i proszę bardzo oto on.

rozpisana ilość supełków



i kolejność wykonania poszczególnych elementów:
wianuszek składa się z dwóch rzędów - kolejność pierwszego rzędu zaznaczona jest na biało - do jego wykonania potrzebujemy dwóch czółenek.
drugi rząd zaznaczony na żółto - do jego wykonania wystarczy jedno czółenko i nitka z kłębka.


22 komentarze:

  1. Thank You for the pattern I will make it today! :) love the design!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful !! Love it .
    Thanks for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dech mi zaparło. Przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wianek. Idealna dekoracja świąteczna. Niestety sama nie potrafię robić frywolitek, muszę pokazać go mamie ;)
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy ten wianek. Muszę go spróbować zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbuj tylko supłaj - jest prosty i szybciutko się go robi ;-)

      Usuń
  6. Lovely door wreath, thank you for the pattern
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  7. No rzeczywiscie mialas rozrzut :))) . Dzięki za uporzadkowanie . Rok temu popelnilam dwa na szkony kiermasz jako jedne z pierwszych prac się sprzedały . nie ma wyjscia trzeba suplac , kiermasz za miesiac .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli cel szczytny - nie mam nic przeciwko ;-)

      Usuń
  8. Śliczny! A kiedy będzie nowy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely, thank you so much for so generously sharing your patterns.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...