czwartek, 11 września 2014

przygotowania do świąt


lato jeszcze się nie skończyło a u mnie przygotowania do świąt idą pełną parą ;-)

gwiazdeczki, bombeczki, dzwoneczki i aniołeczki robię ostatnio w ilościach hurtowych :-D
jakby ktoś był zainteresowany to jeszcze można zamawiać bo na pewno zdążę zrobić, na razie tylko pokażę Wam małą próbeczkę tego co robię...

następnym razem pokażę bombki - spor ich zrobiłam ostatnio i ciągle robię nowe, w międzyczasie projektuję nowe śnieżynki - może i jakiś schemacik się zaplącze w kolejnych wpisach ;-)



pozdrawiam wszystkich odwiedzających ;-)

21 komentarzy:

  1. Sliczne, już widzę je na choince. Pozdrawiam serdecznie życząc dobrego dnia i myślę że słoneczny też się zrobi.Danka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne Reniu !!!
    Może do Świętochłowic przyjedziesz ???
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu przyjadę ale nie teraz ;-)
      ściskam!!!!!!!!

      Usuń
  3. Dopiero wczoraj zamieściłam fotki prac z twoich schematów a juz kusisz nastepnymi .Tym wzorem co jest na bombce dopiero co odziewałam jajca . Jak ten czas zasuwa .Niech sie zaplacze jakis schemacik bardzo prosze ,szczegolnie na ta siedmioramienna gwiazdke bo cudna .

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech ja znajdę wreszcie czas na naukę frywolitki! To śnieżynki będę cały czas dłubać! Przepiękne są! Z zazdrością na nie patrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... tak się zastanawiam ileż to lat już szukasz? :D
      ściskam!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Za długo Reniu... za długo...

      Usuń
  5. Rzeczywiście to już czas na przygotowania do Świąt :)
    Ja tak o tej porze zawsze mówię, a potem wszystko robię na ostatnią minutę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że nie tylko ja poczułam powiew zimy ;-) śliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pieknie,światecznie sie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely Lovely Lovely!!! I so want to make snowflakes! :) The last 2 years I have made snowflakes for giving away to everyone else... this year I want to make lots of tiny lacy snowflakes to decorate a new small little Christmas tree for my family! You inspire me!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne śnieżynki, ale ja chce jeszcze odrobinę ciepełka i słoneczka. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful Christmas decorations!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Your snowflakes and ornaments are beautiful! I must tell you I entered the summer doily in my fair and I won first place in that category, and your collar design also won me first place in this category as well. I really had fun making these items and will post them soon. Thank You and I am sure what ever you design in snowflake will also be a masterpiece!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry :)
    Urzekły mnie gwiazdki i bombki.
    I też zawsze powtarzam, że wrzesień to jest odpowiedni miesiąc na przygotowania do Świąt.
    Potem czas przyspiesza jeszcze bardziej niż normalnie.
    Podziwiam frywolitkowe wyroby, niestety to technika, której nie opanowałam do tej pory :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous! I assume they are your own design. :) Happy early Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po raz pierwszy w tym roku będę miała swoje ozdoby frywolitkowe na choince. Piękne prace:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę że nie tylko ja myślę już o świętach.Piękne bez wyjątku,a za jakieś schematy będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie, pięknie - tak się zastanawiam, czy by tego pomysłu na bombkę nie wykorzystać na moje 20 cm olbrzymy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest, szczerze mówiąc, ostatni dzwonek na przygotowania frywoitkowe do Świąt. Wszak ręce tylko dwie. Bez zasilania na 230 Volt. ;)
    Śliczności!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...