poniedziałek, 14 listopada 2011

serwetka miodowa rząd 8

następny rządek będzie taki sam jak siódmy tylko zrobiony do góry nogami :D no i oczywiście z większą ilością supełków.

znowu zaczynamy od kółeczka, potem łuczek na którym robimy kółeczko z pikotkami. górny pikotek czyli czwarty w kółeczku górnym będzie do łączenia więc żeby ładnie wyglądało robimy króciutki - taki, żeby tylko dało się wbić szydełko :)

Szczegółowe schematy z opisami w języku polskim i angielskim znajdziecie tu:
https://www.etsy.com/pl/listing/515823451/doily-honey-renulek-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_7&crt=1

też się zawzięłam w weekend wydziobałam cały rządek, żebyście zobaczyli, że już całkiem okazała jest nasza serwetka :)


supłajcie sobie spokojnie bo 
następne odcinki będą teraz co dwa tygodnie!



20 komentarzy:

  1. Zaczynam mieć problemy z nadążaniem...
    Ale dam radę! :)

    Bardzo, bardzo serdeczne dzięki za kolejny odcinek tego wciągającego serialu!

    OdpowiedzUsuń
  2. następny odcinek będzie za dwa tygodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwolnienie tempa - bardzo wskazane, bo zaczynam łapać zadyszkę ;)

    Nie mogę się napatrzeć na ten efekt.
    Jest naprawdę urocza, taka gęsta...
    Aż zmieniłam zachęcającą do zabawy podlinkowaną fotkę na swoim blogu, żeby skuteczniej przyciągała tu zainteresowanych.
    Urocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że się podoba:) myślę, że jeszcze jeden gęsty rządek - za to BUMbastyczny i rozluźnimy nieco gęstość :D

    OdpowiedzUsuń
  5. serwetka pięknieje!!!:), za to zaległości u mnie coraz większe;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka co rządek piękniejsza, ja też jestem do tyłu, ale za 2 tygodnie myślę, że będę na bieżąco.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu to ja dopiero teraz złapałam się na ten serial ale chyba nic nie straciłam:-D Serweta przepiękna :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się super a ja ciągle nie mam czasu się za nią wsiąść chociaż bardzo kusi,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że zwalniasz tempo, bo też mam tyły (jestem na początku 7. rządku) ;) nawet co dwa tygodnie to dla mnie za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uffff, też odetchnęłam, bo ja również jestem na początku siódmego, a świat mi miga i chroniczny brak czasu. A tak to może nadążę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam już obsuwę z poprzednim rzędem,- nie ukrywam, że dla mnie robiącej na igle- teraz właściwie na dwóch- nie idzie łatwo... a tu kolejne okrążenie takie samo. Postaram się dziergać dalej, ale nie wiem czy uda mi się kontynuować, zwłaszcza że czas skurczył się niemożliwie;))
    Serwetka jest już cudna i trochę jednak byłoby mi szkoda zostawić ją teraz... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa z tą serwetką, jest piękna. Chyba się skuszę i też ją zrobię, kiedyś robiłam jedną z Twojego wzoru - pomysłu. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  13. WITAM WSZYSTKICH FRYWOLITKUJĄCYCH.JA JUŻ TEŻ ZROBIŁAM JEDNĄ SERWETKĘ RENI ,ALE TEJ NAWET NIE ZACZĘŁAM ,DAM RADĘ NADROBIĆ.JEST JEDEN DYLEMAT JA ROBIĘ IGŁA ,A TU ZAUWAŻYŁAM ŻE JEDNA Z PAŃ ROBI DWOMA IGŁAMI .NAWET NIE WIEM JAK ,MOŻNA ROBIĆ ,A CHCIAŁA BYM WIEDZIEĆ.BO PRAGNĘ NAUCZYĆ SIĘ NA CZÓŁENKU I NIE POTRAFIĘ.A ,WIELKA SZKODA ,BO TAK POKOCHAŁAM FRYWOLITKĘ I CAŁE ŻYCIE MARZYŁAM BY SIĘ NAUCZYĆ I DOPIERO W TYM ROKU NAUCZYŁAM SIĘ IGŁA.MARYSIA.

    OdpowiedzUsuń
  14. PRZEPRASZAM ZAPOMNIAŁAM POPROSIĆ PANIĄ JOLĘ ,KTÓRA ROBI DWOMA IGŁAMI ,CZY BY MI W JAKIŚ SPOSÓB NIE POKAZAŁA LUB WYTŁUMACZYŁA.PROSZĘ.MARYSIA.

    OdpowiedzUsuń
  15. Marysiu, kliknij sobie na Jolinkę - pojawi Ci się Jej profil i tam możesz wysłać do Niej maila z zapytaniem, bo nie każdy który wpisuje tu komentarz czyta następne komentarze.

    ja niestety nie mogę Ci pomóc z igłą bo ja tylko na czółenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. RENIU SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA ODPISANIE MI NA KOMENTARZ,MARYSIA.

    OdpowiedzUsuń
  17. Noooo, skończyłam siódmy rząd, jestem w ósmym - może jutro uda mi się wskoczyć na dziewiąty.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...